fredag 8. februar 2013

Vi skal til Romania!

Klikk for større bilde
Jeg fikk faktisk lyd i hornet! Det var i fjor.
Nå har nedtellingen begynt. Om sju uker er vi i Romania. I Sibiu. Der skal Rudolf og jeg bo i 4 måneder. Hvem fant på noe sånt? Det var ikke meg. Det var han, som fikk et lederutviklings-stipend fra jobben. Og som hadde vært i Romania noen ganger før, og var blitt smittet. At Sibiu heter Hermannstadt på tysk og at tysk og rumensk befolkning hadde levd side om side gjennom århundrer, gjorde det ikke mindre spennende for ham (som selv er tysk, red.anm.).

Så dro vi dit i september 2012 for at jeg skulle få se hva jeg syntes. Jeg ble raskt overbevist. Det er bare å gjøre det, tenkte jeg - hopp på toget når det kommer! Man angrer jo mest på det man aldri gjorde.
____________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gi gjerne lyd - jeg setter pris på hilsener og kommentarer!